Informujemy, że istnieje możliwość składania wniosków o mLegitymację.
mLegitymacja – to uzupełnienie fizycznej (papierowej lub elektronicznej) legitymacji szkolnej – cyfrowa kopia, wyświetlana w telefonie komórkowym. mLegitymacja może być wystawiona chętnemu uczniowi pełnoletniemu na jego własny wniosek, zaś niepełnoletniemu – na wniosek jego rodziców.
Dzięki mLegitymacji można zapomnieć o noszeniu tradycyjnego dokumentu. Pokazując mLegitymację, potwierdzisz, że jesteś uczniem danej szkoły, skorzystasz z ulg i zwolnień.
Aby uruchomić mLegitymację należy:
1) złożyć w sekretariacie Centrum wniosek o wydanie mLegitymacji. Wypełniony wniosek można także przesłać jako załącznik w formacie pdf na adres: sekretariat@zsm.slask.pl;
2) wysłać na adres sekretariat@zsm.slask.pl jako załącznik zdjęcie legitymacyjne w formacie JPG lub JPEG w rozmiarze do 5 MB; nazwa pliku powinna brzmieć: imię i nazwisko ucznia oraz klasa (np. Jan Kowalski, 1 aT lub Jan Kowalski 1 aB). Tylko tak wysłany wniosek będzie rozpatrywany;
3) pobrać Aplikację mObywatel, potwierdzić regulamin;
4) po otrzymaniu ze szkoły kodu aktywacyjnego uruchomić system na urządzeniu.
Informacje na temat aplikacji mlegitymacja dla legitymacji szkolnej na stronach Ministerstwa Cyfryzacji: tutaj