Informujemy, że istnieje możliwość składania wniosków o mLegitymację.

mLegitymacja – to uzupełnienie fizycznej (papierowej lub elektronicznej) legitymacji szkolnej – cyfrowa kopia, wyświetlana w telefonie komórkowym. mLegitymacja może być wystawiona chętnemu uczniowi pełnoletniemu na jego własny wniosek, zaś niepełnoletniemu – na wniosek jego rodziców.

Dzięki mLegitymacji można zapomnieć o noszeniu tradycyjnego dokumentu. Pokazując mLegitymację, potwierdzisz, że jesteś uczniem danej szkoły, skorzystasz z ulg i zwolnień.

Aby uruchomić mLegitymację należy:

1) złożyć w sekretariacie Centrum wniosek o wydanie mLegitymacji. Wypełniony wniosek można także przesłać jako załącznik w formacie pdf na adres: sekretariat@zsm.slask.pl;

2)  wysłać na adres sekretariat@zsm.slask.pl jako załącznik  zdjęcie legitymacyjne w formacie JPG lub JPEG w rozmiarze do 5 MB; nazwa pliku powinna brzmieć: imię i nazwisko ucznia oraz klasa (np. Jan Kowalski, 1 aT lub Jan Kowalski 1 aB).  Tylko tak wysłany wniosek będzie rozpatrywany;

3) pobrać Aplikację mObywatel, potwierdzić regulamin;

4) po otrzymaniu ze szkoły kodu aktywacyjnego uruchomić system na urządzeniu.

Informacje na temat aplikacji mlegitymacja dla legitymacji szkolnej na stronach Ministerstwa Cyfryzacji: tutaj

Regulamin usługi mLegitymacja

Instrukcja obsługi mLegitymacji

Kreator zdjęć

Wniosek