Wrocław w oczach przyszłych studentów

W poniedziałkowy poranek 24 października 2022r. wsiedliśmy w pociąg i pojechaliśmy na trzydniową wycieczkę do Wrocławia. Chcieliśmy poznać to miasto, ponieważ część z nas wybierze się tam na studia. W pierwszy dzień poznaliśmy centrum miasta, rynek z urokliwymi kamieniczkami, stare miasto z pięknymi budynkami sakralnymi, a w ramach rozrywki odwiedziliśmy Muzeum Iluzji. Drugiego dnia był czas na historię i kulturę, którą mogliśmy poznać w kultowym miejscu miasta czyli w Hali Stulecia – wirtualna podróż zrobiła na nas niemałe wrażenie. Po południu relaksowaliśmy się we Wrocławskim ZOO i Afrykarium. Trzeciego dnia podziwialiśmy widok na miasto z perspektywy 212-metrowego Sky Tower, po czym wróciliśmy do centrum, aby zakupić pamiątki i znaleźć jeszcze jednego krasnala. Podczas tych trzech dni mogliśmy poczuć klimat miasta, zobaczyć gdzie są poszczególne uczelnie oraz porozmawiać ze studentami – naszymi starszymi kolegami i koleżankami, studiującymi we Wrocławiu. Nasze krokomierze prawie oszalały, a to za przyczyną naszych opiekunek, które uwielbiają piesze wędrówki, ale daliśmy radę 🙂